Hubsan Zino Pro + No live Video

Quadman

New member
Reaction score
0
Hi all i have a Hubsan Zino Pro +, but i cannot get live view on screen in XHubsan2 app, controller & Drone connect to app fine with all Telemitry working, just no live view fron zino pro +, my tablet is a samsung galaxy SM-T500 10.4" which works 100% on my other drone (Zino pro) the SD Card on the pro + captures recording fine, just cant see where im shooting lol. any help would be greatly appreciated,
Thank you

Hi all i have a Hubsan Zino Pro +, but i cannot get live view on screen in XHubsan2 app, controller & Drone connect to app fine with all Telemitry working, just no live view fron zino pro +, my tablet is a samsung galaxy SM-T500 10.4" which works 100% on my other drone (Zino pro) the SD Card on the pro + captures recording fine, just cant see where im shooting lol. any help would be greatly appreciated,
Thank you
Did you try to hook up with a different device like an Iphone or an android phone?
I had the same problem trying to use an old Fire tablet. The software loaded on it fine, I just was unable to get the live streaming video.

Ciao a tutti ho un Hubsan Zino Pro +, ma non riesco a ottenere la visualizzazione dal vivo sullo schermo nell'app XHubsan2, controller e Drone si connettono all'app bene con tutto il Telemitry funzionante, solo nessuna visualizzazione dal vivo da zino pro +, il mio tablet è un samsung galaxy SM-T500 10.4 "che funziona al 100% sul mio altro drone (Zino pro) la scheda SD sul pro + cattura la registrazione bene, Non riesco a vedere dove sto sparando lol. qualsiasi aiuto sarebbe molto apprezzato,
Grazie

Spero che nel frattempo tu abbia risolto il problema. Se avessi di bisogno, dovresti controllare l'attacco vicino alla gimbal, (nel retro) che probabilmente si è staccato dalla sua sede. Rimettilo a posto e mettici una punta di colla a caldo in modo che non si stacchi più facilmente. Se ti servono parti di ricambio, leggi il mio annuncio sui ricambi. Ciao.

Recent Posts

Members online

No members online now.

Forum statistics

Threads
1,659
Members
2,132
Latest member
spicemart3d